ABOUT ME CONTACT BUCKET LIST

среда, 3. август 2016.

Day 3: Gde bih volela da živim

Selila sam se. Živela sam i u gradu i na selu, u stanu i u kući. Sedmi sprat, peti sprat, prizemlje. I u Srbiji i van nje.

Putujući cirkus mi je uvek zvučao kao dobra ideja.
Nastupaš, aplauz, bis, ponovo aplauz (zato što smo toliko dobri), spakuješ kofere i put pod noge.
Jedino što me je sprečavalo da odem u te vode je talenat. Moj talenat, da pogledam celu sezonu bilo koje serije za jedan dan, mislim da ljudi i ne bi bili toliko oduševljeni da vide.
Tako da to pada u vodu, šteta, što znači da kao i sav normalan svet moram da tražim stan.




Teško mi je da se odlučim, kao što znate sve ima svoje prednosti i mane.

Preferirala bi evropske gradove i prigradska naselja dolaze u obzir. Samo dok ima raznovrsne arhitekture.


Stan ne mora biti velik, ali dosta dnevne svetlosti je must.



Radni prostor sa belim stolom.
Minimalistički nameštaj bi mi prijao.



Jedan zid odvojen za ideje - izlepljenradovima, skicama, porukama, možda bolje da preformulišem - izd inspiracije.



TV? Neka hvala, ko ima živaca za reklame? Upstalom ima se na internetu, ali zato mislim da bi projektr bio dobra ideja.



I naravno lampice, njih uvek, jer osvetljenje čini dobar deo posla.

Ali uvek kao opcija stoji kućica na drvetu. 

Нема коментара:

Постави коментар