ABOUT ME CONTACT BUCKET LIST

понедељак, 1. фебруар 2016.

Long time no see

Prošlo je dosta vremena moram priznati, ali vraćam se. Jača nego ikada (preterala?),
Za vreme "pauze" imala sam vremena da se posvetim slikanju.
Trčkaram po gradu i fotografišem. Smišljam nove postove ili barem sakupljam ideje za iste.

Približava se kraj mog bezbrižnog školovanja. Pripreme za faks su uveliko počele. Gužva sa svih strana. No ipak sam odlučila da ponovo pokrenem blog (znam da to i nije baš najpametnije u ovom trenutku)
Ali ipak odluka je pala, sve krećem od početka. Dobro, ne baš sve, ali većinu.




Šta možete očekivati na mom blogu u predstojećem periodu:




1. Promenu imena

    Znam sa nije dobro kada se menja ime bloga, ali duže vreme sam razmišljala o tome i odlučila se na tu drastičnu odluku. Za sada neka ime bloga ostane tajna ;)



2. Promena dizajna

    Sa novim imenom donekle se podrazumeva i promena dizajna. Ako imate neke ideje slobodno pišite.


3.Više fotografija

   Da budem previznija, više mojih fotografija.



4. Učestaliji postovi

    Trudiću se da postove izbacujem jednom nedeljno (držite mi palčeve)


5. Raznovrsniji i, nadam se, zanimljiviji postovi



6. Saradnje sa drugim blogerima



Ako imate neke sugestije, slobodno mi šaljite na mail ili pišite u komentarima, želela bih da čujem vaše mišljenje.

Šta mislite o promenama?

Kako vam je počeo februar? Iskreno da vam kažem meni je ovaj dan proleteo. Baš sam uzbuđena zbog svega ovoga :D



Нема коментара:

Постави коментар