ABOUT ME CONTACT BUCKET LIST

уторак, 16. фебруар 2016.

My Photography 101

Pred vama su moji počeci.

Ovih dana sam imala neku želju za slikanjem, ali izgleda da vreme nije baš htelo da sarađuje.Zato sam odlučila da sa vama podelim jedne od mojih prvih fotografija.





Od kada znam za sebe posećivala sam razne izložbe i divila se veštom oku fotografa sa drugog kraja sveta. Oduvek sam želela da i ja mogu  tako vešto i precizno da zabeležim meni simpatične stvarčice. Iskrena da vam budem, ne znam zašto nisam ni pokušavala.

Često sam nailazila na priče poput: treba ti super aparat da bi slikao, premium verzija nekog programa,ovakav objektiv, dobar studio...Jeste, sve je to donekle i istina, imaćeš bolji zum, lepše će se videti tekstura i naravno uz to idu i bolje slike. Ali nije sve tako i u to sam se uverila zahvaljujući Andrijani sa bloga Kapege, kojoj je fotografija strast koju polako pretvara u svoj posao.
I slobodno mogu da kažem da su me njene fotografije inspirisale da krenem putem fotografije.

Nadam se da ćete uživati u fotografijama 



Today I wanted to share with you my first photographs. My beginnings.

Since I can remember, I was going to photo exhibitions and admire those photographers. I always wanted to try, to make my own, but I didn't dare. And to be honest I don't know why.

You need excellent camera, premium membership for editing program, lens like this, good studio - true, but not quite, you'll have better focus, you can see better textures and better pictures overall, but it isn't everything like that and I learnt it thanks to Andrijana form Kapege blog, she is passionate photographer.
I can freely say that her photographs(and herself of course) inspired me to start on my own.

I hope you enjoy 















1 коментар:

  1. Fotke su sjajne!! Baš mi se dopadaju! :) Drago mi je da si se vratila blogu i da si se posvetila fotografiji! Samo napred! :)

    ОдговориИзбриши