ABOUT ME CONTACT BUCKET LIST

среда, 3. фебруар 2016.

Let's start again

Novi grad, nova škola, novo društvo - sve ispočetka.
Nove obaveze, stare navike - klasično.

Tražim nešto da mi okupira pažnju. Osećam se uzbuđeno, ponovo kuckam, fotkam, sakupljam materijal. Spremam vam zanimljive postove.

Polako se vraćam mom, skoro zaboravljenom, hobiju - crtanju. Iskreno da vam kažem, nedostajalo mi je. Upuštam se u taj magični svet. Prepuštam olovci da me nosi i polako se spremam da ponovo pređem na četkicu. Slušajući muziku uživam u osećaju povlačenja olovke po praznom papiru.

Ponovo sam otvorila profil na deviantART-u (nisam mogla da se setim šifre od starog XD).
Za one koje ne znaju, deviantART je velika zajednica ljudi koji su orjentisani ka vizuelnim umetnostima. Tamo možete naći sve od fotografija, preko animacija i kompjuterskih slika, pa sve do sasvim običnih i jendnostavnih crteža na papiru.
Svi crteži u ovom postu su moji i možete ih naći na deviantART-u.

Dosta crteža nije završeno, ali sam htela sa vama da podelim barem mali deo koji jeste. Očekujte update.

http://gitamark.deviantart.com/art/Dragon-is-not-a-slave-587857282
Opsednutost zmajevima zahvaljujući seriji Game of Thrones
Nedovršen rad koji bi trebao da predstavlje 2 sove  kao  yin yang




Tadž Mahal - početak
Vežbanje perspekive
This is all my work, that you can check out on deviantART (here)


Čime se vi bavite u slobodno vreme?
Da li ste i vi aktuelni na deviantART-u? (Ako jeste vrlo rado bih volela da vidim vaše radove.)



Нема коментара:

Постави коментар