ABOUT ME CONTACT BUCKET LIST

петак, 20. фебруар 2015.

\\ Zajedno smo jace TAG //

Ćao svima :D
Evo mene ponovo sa nečim novim. Za danas smo Kapege i ja smo osmislile novi tag uz pomoć kog bi se blogeri bolje upoznali i što više sprijateljili.
Jedna drugoj smo postavile po 15 pitanja na koje ćemo odgovoriti na svojim blogovima.

Ako hoćete da učestvujete trebate da odete  na blog kod Kapege i odgovorite na svom blogu pitanja koja sam joj postavila. Nemojte da zaboravite da i tagujete nekog :D






1.Da li imas kucnog ljubimca?
Nažalost nemam, ali bih baš volela.




2.Koja je tvoja omiljena knjiga?
Hmmm teško pitanje,imam dosta omiljenih knjiga.
Ali stalni favoriti su mi sve knjige iz serijala Hari Poter i Igre gladi





3.Oblast koja te najvise zanima?
Najviše me zanima turizam. Životna želja mi je da budem turistički vodič. Volim i fotografiju, ali nisam baš vešta XD




4. Link tvog omiljenog bloga?
Ima dosta zanimljivih blogova i ne mogu da izdvojim samo jedan
Glam & Glitter
A Beautiful Mess
Sofijin kutak
Kapege's life moments
The Tourist Of Life
...




5.Na Bloggeru si od?
Od nedavno, tačnije od kraja 2014




6.Zašto si napravila blog?
 Oduvek sam želela da imam svoj kutak u koji mogu da pišem šta god poželim. Sve sitinice koje me zanimanju, na jednom mestu i naravno da to podelim sa nekim ko deli isto interesovanje.


 


7.Da li lično poznaješ nekoga ko ima blog?
Ne poznajem, ali naravno, volela bih da upoznam.




8.Da li imaš Instagram i koji ti je nick?
Nemam ali mislim da bi bilo krajnje vreme da ga napravim.




9.Kakve postove najviše voliš?
Najviše volim travel i diy postove




10.Koju kameru koristiš?
Imam jako lošu kameru, koju ću nadam se uskoro zameniti.




11.Leto ili zima?
Oba. Leto, sunčani i duži dani, a zima samo ću reći sneg ^^




12.Fanta ili Coca Cola?
Ne pijem gazirano. Bila sam na odvikavanju XD




13.Slika ili video?
Slike su mi nekako draže





14.Twitter ili Instagram?
Za sada tviter  - Little Fox




15.Folk ili rock?
Od domaćih rok(ex-yu), a od stranih od svega po malo




**Bonus pitanje:**
Da li ti se dopada kad blogeri saradjuju?
Mnogo mi se sviđa kad blogeri sarađuju, osećam se kao deo zajednice, što i jesmo naravno.




~~Blogerke koje tagujem za ovaj izazov su:~~

Iva's special section
&
Teodora's small world





2 коментара:

  1. Hvala sto si me uvrstila na listu! (pitanje 4.)
    I mislim da je krajnje vreme da napravis taj Instagraaaaaaam :)) <3

    Nadam se da je ova saradnje bila korisna!

    Poljubac :*

    ОдговориИзбриши