ABOUT ME CONTACT BUCKET LIST

уторак, 16. децембар 2014.

Napravi sam - Hari Poter stapic | Harry Potter Wand DIY



Nekim osobama jednostavno ne znaš sta da im pokloniš za rođendan. Mozgaš skoro čitav mesec i ne možeš da se ništa da smisliš. Onda sedneš za računar i kreneš da pretražuješ internet. 
Tako sam došla na ideju da mom drugu koji je ujedno veliki fan Hari Potra, napravnim čarobni šrapić...


Pištolj za plastiku

Potrebno:
  • Kineski štapići – štapići iz filma su par cm duži
  • Perlice – za ukrašavanje
  • Čačkalice – popoć oko dekorisanja
  • Pištolj za plastiku
  • Sunđer, stiropor ili konzerva – stalak za drzanje štapića dok se ne osuše
  • Četkice
  • Tempere
  • Providni lak za nokte



potreban materijal


1.       Odaberite koje ćete štapiće koristiti i postavite ih da stoje uspravno.
2.       Na deblji kraj štapića nanesite topljenu plastiku. Možete da okrećete šapić ili pak možete da nanesete plastiku na vrh i pustite da se sliva...to zavisi od vas. Pazite da se ne opečete.
3.       Sačekajte malo da se prosuši. Kada je polusuvo možete da počnete da ukrašavate čačkalicom ili stavljate perlice.
4.       Ostavite da se osuši do kraja.
5.       Nakon sušenja ide najlakši deo – bojenje. Sve što vam je potrebno je četkica i jedna tempera. Šapići u filmu su uglavnom braon boje ali naravno mozete da koristite koju hoćete. Da bi što više izgledao na pravi štapić preporučujem braon boju bilo koje nijanse, crnu ili sivu.




Napravila sam i Olivanders kutiju u koju sam smestila ovaj štapić
 

Pored kutije ištampala sam i pismo iz Hogvordsa koje možete napraviti ove i kartu za Hogvords ekspres.


Nadam se da vam se svideo post

Little Fox



Нема коментара:

Постави коментар