ABOUT ME CONTACT BUCKET LIST

недеља, 25. јануар 2015.

The Making of Harry Potter


Hi there! Are you Harry Potter fan as mе? (I guess you are if you're here :D) 


When I was little my dad always read me Harry Potter before i go to sleеp and now the story of brave wizard has become part of my life. I read books few times and watched movies as well. I can honestly say that i'm (obsessed), Harry Potter taught me some good life lessons. Anyway lets go back to the post, as most of the people i love to go to sites such as tumblr, pinterest, weit....and search for interesting DIYs, printables and many more...And yesterday i found Amanda Haylers blog post about her trip to Warner Bros. Studio....I was (and I still am) overwhelmed. There you can find props that were used in the movies, you can see the famous Cupboard under the Stairs and lots more...For more pictures and details click on this link.



Ćao svima :) Da li ste Hari Poter fan kao i ja? (Pretpostavljam da jeste, pošto ste ovde :D) 
Kada sam bila mala tata mi je uvek čitao Hari Potera pred spavanje i sada je priča o hrabrom čarobnjaku postala veliki deo mog života. Pročitala sam knjige nekoliko puta i filmove odgledala uzduž i popreko. Slobodno mogu da kažem da sam veliki fan (opsednuta). Da se vratimo na post, kao i većina ljudi volim da posećujem mesta kao što su tumbrl, pinterest, weit....i tražim zanimljiv DIY, printables i još mnogo toga....Juče sam naišla na blog post od Amande Hailer u kome je opisala svoje putovanje u Varner Bros. Studio....Bila sam (i još uvek sam) pod velikim utiskom. Tamo možete naći rekvizite koji su korišćenji u filmovima, možete videti čuveni orman ispod stepenica i još mnogo toga...Za više slika i detalja kliknite na ovaj link.




Little Fox



Нема коментара:

Постави коментар